Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lotnisko Lublin kończy siedem lat. Skorzystało z niego ponad 2,2 mln podróżnych

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 15 grudnia 2019 r. o 14:39 Powrót do artykułu
W dzisiejszych czasach brak lotniska to skazywanie regionu na marazm i stagnację. Żadna poważna firma nie zainwestuje tam gdzie nie latają samoloty. Obecnie brak dostępu do portu lotniczego, to jak brak obwodnicy.
Ale konkretnie: jaka powazna firma zainwestowala w Swidniku lub Lublinie od czasu powstania lotniska i jak sie ma jego budowa do wedle ciebie "rozwoju" regionu? PS: nie musisz odpowiedac bo po pierwsze ZADNA; po drugie: caly "rozwoj" czyli infrastruktura i "inwestycje: typu place, drogi rowerowe, fontanny itp to "fundusze unijne"...
Rozmawiałeś z prezesami wszystkich nowych firm w Lublinie, że piszesz "żadna"? Naprawdę sądzisz, że z lubelskiego lotniska korzystają WYŁĄCZNIE turyści i ci co pracują zarobkowo zagranicą? Bezrobocie w mieście jeszcze kilka lat temu wynosiło kilkanaście %, teraz spadło poniżej 5%. To jest właśnie efekt tego, że miasto się rozwija - efekt budowy lotniska, obwodncy, remontowania dróg, rozwijania strefy ekonomicznej. 10 lat temu wszyscy omijali Lublin szerokim łukiem, teraz co rusz słychać o nowych inwestycjach i nowych miejscach pracy i to w przeróżnych branżach.
Powtarzam: jaka duza firma zaiwestowala po wybudowaniu lotniska?
 PwC, Lingaro (IT), Borg Automotive, Varroc. Nie wiem czy to dużo, ale nawet tego nie było przedtem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proszę podać ile podatnik dołożył do tego emigracyjnego biznesu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To 'lotnisko' nie ma sensu, Lublin jest za mały, dlaczego poza tym reszta województwa ma utzrymywać fanaberie tej miejscowości, ktoś pisał, że to było przeznaczone dla uciekających z Luublina, ale oni uciekli i już nie będą nawet wracać, żeby odwiedzić rodziny. PS. jest jeszcze nadzieja ale to co do całej Polski, Brexit, Anglicy wykopią obywateli unii i ci będą musieli wrócić na kontynent, w tym Polacy. W tym nadzieja dla polskiej demografii.
 Jaka "nadzieja"? Na wzrost bezrobocia?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W dzisiejszych czasach brak lotniska to skazywanie regionu na marazm i stagnację. Żadna poważna firma nie zainwestuje tam gdzie nie latają samoloty. Obecnie brak dostępu do portu lotniczego, to jak brak obwodnicy.
Ale konkretnie: jaka powazna firma zainwestowala w Swidniku lub Lublinie od czasu powstania lotniska i jak sie ma jego budowa do wedle ciebie "rozwoju" regionu? PS: nie musisz odpowiedac bo po pierwsze ZADNA; po drugie: caly "rozwoj" czyli infrastruktura i "inwestycje: typu place, drogi rowerowe, fontanny itp to "fundusze unijne"...
Rozmawiałeś z prezesami wszystkich nowych firm w Lublinie, że piszesz "żadna"? Naprawdę sądzisz, że z lubelskiego lotniska korzystają WYŁĄCZNIE turyści i ci co pracują zarobkowo zagranicą? Bezrobocie w mieście jeszcze kilka lat temu wynosiło kilkanaście %, teraz spadło poniżej 5%. To jest właśnie efekt tego, że miasto się rozwija - efekt budowy lotniska, obwodncy, remontowania dróg, rozwijania strefy ekonomicznej. 10 lat temu wszyscy omijali Lublin szerokim łukiem, teraz co rusz słychać o nowych inwestycjach i nowych miejscach pracy i to w przeróżnych branżach.
Powtarzam: jaka duza firma zaiwestowala po wybudowaniu lotniska?
PwC, Lingaro (IT), Borg Automotive, Varroc. Nie wiem czy to dużo, ale nawet tego nie było przedtem.
 Wow, zaiste imponujace. Radze sprawdzic jakie i ile firm inwestuje w innych czesciach Polski. Wlasciwie wszystko co powstalo na tym lubelskim zadupiu bylo wybudowane za "komuny" i najczesciej sprzedane "zagranicznym inwestorom" albo zlikwidowane.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
0.5 mln podróżnych miało być po 5 latach. Po 10 nawet 1 mln rocznie. Unia wiedziała co robić i zabronili dużego terminala. Niestety, ale jak są 3 loty na krzyż..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Region rzeszowski nigdy nie był biedniejszy niż region lubelski. Ten co tak pisze to ośmieszył się na całego. Przemysł był zdecydowanie większy: Mielec, Stalowa Wola, Dębica, Tarnobrzeg , duże zaklay chemiczne. Sport 7 x większy i zdobywczy w P|MP. Żużel z Lublinianinami: Stefanem Kępą i marianem Stawecki Rzeszowska Stal zdobyła ponad 10 tytułów MP, Piłka nożna: Mielec, Stal rzeszów. Boks - Stalowa Wola, basket - Resovia MP, Sito - Resovia kilkakrotnie MP. Lotnisko działało w Jesionce od lat 50 tych. Mają loty do USA. Ponadto masa Rzeszowiaków ( z regionu też ) wyjechała przed 1939 r do USA i dzięki temu region był zasobny w USDollar przesyłany rodakom do Polski. Sam Stefcio K. kupił kikaset Wołg ( takie rosyjskie eleganckie auto na taxi) wpdła przez swą przedsiębiorczość w tarapaty. No ale mośki cały czas walą w ten nasz region i czy bajają czy nie to dla mnie odstawka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakiś gość z Rzeszowa wszedł na naszą gazetę i pisze głupoty aż miło ( oczywiście pod różnymi nickami). Chyba ta jedna rzeszowska gazeta nie jest tak ciekawa jak nasze :). Poza tym mają fajnego prezydenta który ma z 80 lat.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mediola lub Neapol !!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co z konkursem "Antwerpia za darmo". Co rzecznik i prezes lotniska zrobili z pieniędzmi, które miały zostać przekazane zwycięzcom? Na tym lotnisku wszystko jest grubymi nićmi szyte. Nawet nagród rzeczowych nie przekazali, o których rzecznik tak pięknie mówił w gazetach. Wydaje mi się, że ich dzieci dostaną je jako prezenty pod choinkę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co z konkursem "Antwerpia za darmo". Co rzecznik i prezes lotniska zrobili z pieniędzmi, które miały zostać przekazane zwycięzcom? Na tym lotnisku wszystko jest grubymi nićmi szyte. Nawet nagród rzeczowych nie przekazali, o których rzecznik tak pięknie mówił w gazetach. Wydaje mi się, że ich dzieci dostaną je jako prezenty pod choinkę.
 Loty do Antwerpii juz sa odwolane hahaha...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakiś gość z Rzeszowa wszedł na naszą gazetę i pisze głupoty aż miło ( oczywiście pod różnymi nickami). Chyba ta jedna rzeszowska gazeta nie jest tak ciekawa jak nasze :).  Poza tym mają fajnego prezydenta który ma z 80 lat.
 Jakiego Rzeszowa; pochodze z Lublina i lubelska bieda, bezrobocie, niskie place i brak perspektyw wypedzily mnie na Zachod Europy. Z moich zarobkow utrzymuje nie tylko rodzine za granica ale tez pomagam mojej rodzinie w Lublinie, ktora kupuje w Lublinie za moje pieniedze produkty i uslugi. Fajnie byloby zebym nie musial latac z Warszawy, Krakowa czy Rzeszowa ale nie moge bo takich polaczen w Swidniku nie ma a ceny biletow biora z kosmosu...Loty np na ukraine czy dla podlubelskich "arystokratow" do Burgas czy Tturcji mnie zdecydowanie nie interesuja bo latam do lepszych miejsc i z innych lotnisk za granica.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do Emigrant Rzeszów to jednak stan umysłu. Weź łyżwy i poślizgaj się na Wisłoku jak zamarznie ( bo przecież lodowiska nie macie) i nie pleć głupstw
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Kontrolowany spadek pasażerów " to dopiero komedia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do Emigrant Rzeszów to jednak stan umysłu. Weź łyżwy i poślizgaj się na Wisłoku jak zamarznie ( bo przecież lodowiska nie macie) i nie pleć głupstw
 Moglbys prymitywie odniesc sie merytorycznie do mojej wypowiedzi?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Obawiam się, że będzie jeszcze gorzej. Skoro przez tyle lat nie udało się lotniska rozkręcić a dotychczas większośc pasażerów korzysta lecąc do/z UK, dzięki emigracji Polaków. Jeżeli wejdzie Brexit to i lotnisko ucierpi na tym bo to wiodące kierunki lotów są.Nic nie myślą o rozwoju innych kierunków!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W dzisiejszych czasach brak lotniska to skazywanie regionu na marazm i stagnację. Żadna poważna firma nie zainwestuje tam gdzie nie latają samoloty. Obecnie brak dostępu do portu lotniczego, to jak brak obwodnicy.
 kosmodrom jeszcze niezbędny
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W dzisiejszych czasach brak lotniska to skazywanie regionu na marazm i stagnację. Żadna poważna firma nie zainwestuje tam gdzie nie latają samoloty. Obecnie brak dostępu do portu lotniczego, to jak brak obwodnicy.
kosmodrom jeszcze niezbędny
 ...i tor F1, ktory sciagnalby inwestorow i jest wyznacznikiem rozwoju np.: Monako czy Singapur to znakomite przyklady.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W dzisiejszych czasach brak lotniska to skazywanie regionu na marazm i stagnację. Żadna poważna firma nie zainwestuje tam gdzie nie latają samoloty. Obecnie brak dostępu do portu lotniczego, to jak brak obwodnicy.
Ale konkretnie: jaka powazna firma zainwestowala w Swidniku lub Lublinie od czasu powstania lotniska i jak sie ma jego budowa do wedle ciebie "rozwoju" regionu? PS: nie musisz odpowiedac bo po pierwsze ZADNA; po drugie: caly "rozwoj" czyli infrastruktura i "inwestycje: typu place, drogi rowerowe, fontanny itp to "fundusze unijne"...
Rozmawiałeś z prezesami wszystkich nowych firm w Lublinie, że piszesz "żadna"? Naprawdę sądzisz, że z lubelskiego lotniska korzystają WYŁĄCZNIE turyści i ci co pracują zarobkowo zagranicą? Bezrobocie w mieście jeszcze kilka lat temu wynosiło kilkanaście %, teraz spadło poniżej 5%. To jest właśnie efekt tego, że miasto się rozwija - efekt budowy lotniska, obwodncy, remontowania dróg, rozwijania strefy ekonomicznej. 10 lat temu wszyscy omijali Lublin szerokim łukiem, teraz co rusz słychać o nowych inwestycjach i nowych miejscach pracy i to w przeróżnych branżach.
Powtarzam: jaka duza firma zaiwestowala po wybudowaniu lotniska?
PwC, Lingaro (IT), Borg Automotive, Varroc. Nie wiem czy to dużo, ale nawet tego nie było przedtem.
 no i wożą prosukty samolotami z lotniska w Swidniku , nie ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lotnisko jest potrzebne !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to przewoźnicy decydują o tym skąd latają ich samoloty a nie prezesi czy zarządy lotnisk
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...